ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ : ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ”
2ήμερο σεμινάριο με την Λουκία Ρίτσαρντς
8 & 9 Νοεμβρίου 2014
Διάρκεια: 15 ώρες
7493972.jpg

Σύγχρονο εικαστικό κόσμημα – Φάκελος/Επικοινωνία/Χρηματοδότηση/Επιτυχία Μία ολιστική προσέγγιση του κοσμήματος και όλων των παραμέτρων που επηρεάζουν την επιτυχία ενός δημιουργού: Από την ιδέα έως την ανεύρεση του σωστού χώρου παρουσίασης και της πηγής χρηματοδότησης.

Το εργαστήριο πραγματεύεται τα ισχύοντα στις προδιαγραφές, την επικοινωνία και την παρουσίαση του εικαστικού κοσμήματος στη διεθνή αγορά του, αναλύει τον ρόλο της μοντέρνας τέχνης των τελευταίων 150 ετών στην κατανόηση της γλώσσας του σύγχρονου εικαστικού κοσμήματος, εξηγεί με συγκεκριμένα παραδείγματα τι είναι η ιδέα, το σκεπτικό, το μήνυμα, το πλαίσιο ενός έργου ή σειράς.

Το εργαστήριο συνδυάζει θεωρία με ζωντανά παραδείγματα κι επαγγελματικές ασκήσεις σε γρήγορο ρυθμό. Οι συμμετέχοντες διδάσκονται θεμελιώδεις αρχές της επικοινωνίας για την προβολή του έργου τους αλλά και τη βελτίωση του σκεπτικού τους. Παράλληλα βιώνουν τις συνθήκες μάθησης, εργασίας κι απόδοσης υπό τις οποίες λειτουργούν οι συνάδελφοι τους στο εξωτερικό (ΗΠΑ, Γερμανία, Ολλανδία, Αμερική κλπ.): έντονη, επικεντρωμένη, γρήγορη, αναλυτική, συνδυαστική και χωρίς στεγανά σκέψη και δράση.

Το εργαστήριο εξηγεί όλα τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ο δημιουργός από την αρχική ιδέα έως την υλοποίηση του έργου και την παρουσίαση του φακέλου για να βρει ανταπόκριση στη δουλειά του.
Διαλευκάνει παρανοήσεις που επικρατούν στην ελληνική αγορά σχετικά με τον τρόπο προβολής, το κτίσιμο της καριέρας, τα κριτήρια της αξίας και της τιμολόγησης του έργου, αλλά και το σαβουάρ βιβρ της επικοινωνίας των δημιουργών εικαστικού κοσμήματος με ξένους/Ελληνες φορείς και πελάτες.

Μιλά για τα στάνταρντ του συνόλου της αλυσίδας παραγωγής και διακίνησης στο πλαίσιο της παγκοσμιοποιημένης αγοράς και κατονομάζει τις απαιτήσεις (γνώσεις, ήθος, τρόπο συναλλαγών, εκπροσώπηση κλπ.) που πρέπει να έχουν οι δημιουργοί από τους μεσάζοντες, πωλητές, γκαλερίστες και λοιπούς εκπροσώπους των έργων τους για να πετύχουν τους στόχους τους.

Τέλος, περιγράφει τις πολλαπλές εφαρμογές του κοσμήματος και του ντηζάιν στο πλαίσιο των νέων καταναλωτικών προτύπων, ενώ εξηγεί τα προαπαιτούμενα για την ανεύρεση χρηματοδότησης για την προώθηση του καλλιτεχνικού έργου (π.χ. χορηγίες, υποτροφίες, ρέζιντενσις, δίκτυα υποστηρικτών κ.α.π.)

Ημέρες σεμιναρίου: Σάββατο 8 & Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

Εισηγήτρια: Λουκία Ρίτσαρντς

Ώρες: 10:00-14:00 & 14:30-18:00

Τοποθεσία: εργαστήριο Άναμμα

Αριθμός συμμετεχόντων: από 5 έως 10 άτομα

Κόστος συμμετοχής: 180€ + 23%ΦΠΑ

Εγγραφές μέχρι και τις 29 Οκτωβρίου 2014

Το διήμερο σεμινάριο με την Λουκία Ρίτσαρντς ολοκληρώθηκε. Ήταν μία ολιστική προσέγγιση του κοσμήματος και όλων των παραμέτρων που επηρεάζουν την επιτυχία ενός δημιουργού: Από την ιδέα έως την ανεύρεση του σωστού χώρου παρουσίασης και της πηγής χρηματοδότησης.
Ένα σπριντ μαραθωνίου όπως το ονόμασε η Λουκία γεμάτο γνώσεις, πληροφορίες για τη δυτική αγορά της τέχνης, ιδέες, συζητήσεις, ερωτήματα, προβληματισμούς, έκφραση, ανακαλύψεις, έμπνευση και προπάντων αφύπνιση!!!!
Εύχαριστούμε όλους όσους συμμετείχαν καθώς και την Λουκία για τις αστείρευτες γνώσεις και ενέργεια που μοιράστηκε μαζί μας!!!